sobota, 23 lutego 2013

Nowy wzór na kocyk ~~~~~ FALE ~~~~~~

Aleeeeż wspaniała sprawa. Zobaczyłam  taki falisty wzór na łapki kuchenne i zakochałam się w nich!!! Można wyszydełkować według tego schematu przepiękny kolorowy kocyk - mnie osobiście ostatnio potrzebne jest takie 'odprężenie' i ucieczka w świat ciepłej włóczki ...
      Poza tym robiąc kocyk jest mi po prostu coraz cieplej, bo on stale się powiększa i nakrywa mnie podczas szydełkowania. Jest mi cieplutko. Miło.
Jeśli ktoś jest zainteresowany chętnie zrobię instrukcję, jak go wykonać.


Ładnie to wygląda prawda?? :-) Ogromnie się cieszę, że się go nauczyłam.




Chwilka na kawkę (zbożową) :-) która ostatnio mi bardzo posmakowała.
 
 



 
Kolorowe wzory (może uznacie, że ciut za pstrokate) są dla mnie bardzo pocieszające, relaksujące - od razu uśmiecham się, gdy widzę mnóstwo pięknych barw.

 
A tutaj na mamusię wdrapał się mój synuś kochany :)

 
Szukam teraz wzorów na serduszka, chciałabym wreszcie pokazać, jak się je szydełkuje. Bo kiedyś komuś to obiecałam:))))) Szukam, szukam, aby znaleźć jakiś nieskomplikowany, a zarazem efektowny schemat. Wkrótce więcej na ten temat.
 
A teraz dzieci śpią, a ja chyba zrobię jeszcze jeden falisty rządek w moim kocyku:)))
Pa

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz