wtorek, 26 lutego 2013

Kolorowo w domu

 
Takie pyszniutkie draże, kolorowe i pyyyszne. W sam raz na poprawienie nastroju i ... ciążowe zachcianki;)
 
 
 
 
 

 
 
Oto kocyk - praca idzie całkiem sprawnie  - czyż nie jest on piękny???? Jestem nim zachwycona. Zwłaszcza tym, że zdecydowałam się na te piękne kolory. Najpierw myślałam, żeby jakoś barwowo zaplanować to przedsięwzięcie, ale wiecie co? Taki dowolny dobór wełen też ma w sobie coś. Szydełkuję, szydełkuję, doczepiam wełenki i patrzę sobie, co z tego wyjdzie:)



 
Szaliczek też byłby ciekawy;)

 
Ale ja wolę kocyk. Dużo pracy co prawda jeszcze przede mną, ale jestem bardzo zdeterminowana:)
 

No i jeszcze fajowe zdjęcie, jakie zrobiłam dziś na spacerze. Właściwie kto powiedział, że zimą nie można bawić się foremkami i zastąpić piasek śniegiem ?:)
Pomysł moich dzieci - co tylko potwierdza, że najbardziej kreatywne są właśnie dzieci!!!


Do zobaczenia wkrótce:)
Katarzynka 
 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz