poniedziałek, 24 czerwca 2013

Serwety, mnóstwo serwet...

Witajcie,
ależ mnie tutaj dawno z Wami nie było. Nie marnowałam jednak czasu i nie próżnowałam;)
Oto efekty - prezentuję pierwszą z dużych serwet (ta w stylu rustykalnym):



 
Postarałam się tym razem już zrobić ładne fotki;) Wreszcie miałam czym:-)
I jak Wam się podoba?
 
Ps upały, upały i jeszcze raz upały, ja wysiadam....
Dajecie sobie jakoś z nimi radę?? Najlepsze jest to, że jakbyśmy się cofnęli ciut i poczytali, co ja tutaj wypisywałam zaledwie kilka miesięcy temu - "ZIMA,,,och! brrrr, straszne mrozy - już nie wytrzymuję.." Okazuje się, że cały czas 'psioczę' na pogodę i żadna nie jest dobra;) Ale ja przecież kocham lato i słońce!! Lubię zimę!! Tylko chyba zbyt upalnie, albo zbyt zimno powoduje u mnie takie reakcje. We wszystkim najlepszy jest umiar. Także jeśli o mnie chodzi 26 stopni, wystarczy:)Ponad 30, to już szaleństwo.
Najśmieszniejsze jest to, że kupiłam śliczną wełenkę ahhhhhhh wkrótce pochwalę się zestawieniem kolorków, ale jest to wełna kocykowa, a więc ciepła. Robiąc na szydełku kocyki w 30 stopniowym upale - to raczej niedorzeczne:) Dlatego ta śliczna włóczka musi jednak poczekać:-)
Buziaki dla czytaczy Krainy:***

5 komentarzy:

  1. czekam na zdjęcie ślicznej kocykowej włóczki :-)
    Serweta cudna.

    OdpowiedzUsuń
  2. Cieszę się, że serweta się podoba:))))) Bardzo mi miło. A włóczkę wkrótce zaprezentuję, bo nie doczekała się jeszcze sesji zdjęciowej;))))

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękne prace! Interesujaco tu u Ciebie :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Dziękuję za miłe słowa:-)to jeszcze nie koniec serwet:) wkrótce pojawią się nowe!!!

    OdpowiedzUsuń