wtorek, 24 kwietnia 2012

Co nowego u mnie?

Witam wszystkich, którzy mają ochotę dowiedzieć się co nieco o tym...co nowego u mnie się wydarzyło.
Mam na imię Katarzyna i bardzo lubię czytać blogi. Sama również prowadziłam jeden - kulinarny (waniliowakawiarenka.blox.pl). Stwierdziłam jednak, że wychowywanie dzieci i angażowanie się w blog kulinarny nie idzie w parze. Mam tak dużo pracy i obowiązków, że częste wpisy nie były moją mocną stroną. Dlatego może taki blog, który będzie opowiadał o codzienności, też będzie czymś ciekawym.
Nie oszukujmy się, gotować gotuję nadal;) Oczywiście! Jednak nie mam czasu na wymyślanie nietuzinkowych dań. Jeśli tylko coś ciekawego upichcę, co stwierdzę jest warte uwagi, z pewnością 'wrzucę to' na waniliową kawiarenką. A na razie tu i teraz o codzienności i moich sprawach.
<<<<O NOWEGO U MNIE>>>>
Zapraszam serdecznie.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz