piątek, 8 marca 2013

Pani Wiosna idzie ... pomalutku


 
Pewnie i Wy oczekujecie Świąt Wielkanocnych i myślicie już o ozdobach, dekoracjach. Ja przeglądałam ostatnio jakieś szydełkowe pismo, gdzie znalazłam kilka ciekawych inspiracji:


 
Bardzo podobają mi się te jajka powyżej, na które przyklejona została włóczka i doszyte małe, kolorowe kwiatki. Koronki też wyglądają cudnie, choć pewnie sporo z nimi pracy.
Ponizej te niebieskie są świetne i wydaje mi się, że trzeba by tylko opracować schemat takiego jajeczka, obrobić na około półsłupkami. I gotowe. Wystarczy potem wyszyć kilka kwiatuszków, szlaczków i mamy piękne szydełkowe pisanki. Mam wielką ochotę coś takiego sobie wyszydełkować. Jestem ciekawa tylko, czy znajdę trochę czasu...
 



Na razie szydełkuję cały czas kolorowy, falisty kocyk. Moje dzieci już go polubiły. Staś lubi się nim przykrywać, a Jaś nazywa wszystkie kolory i sprawia mu to ogromną frajdę. Nie wiedziałam, że niechcąco zrobiłam EDUKACYJNY KOCYK ;-)


 
Czas relaksu:))
 
 
Pozdrawiam wszystkich:))))
K
 
 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz