wtorek, 21 maja 2013

Kolorowy, szydełkowy kocyk

Dziś nowość. Bardzo kolorowy kocyk powstał w ciągu ostatniego tygodnia. Najpierw oczywiście szydełkowałam kwadraty, później połączyłam je ze sobą. Ostatnim krokiem było przerobienie słupkami na około kilku rządków połączonych kwadratów .

 
Jak zawsze podczas powstawania kocyka z kwadratów moje dzieci mają super zabawę:)))
Układają, przekładają, nazywają kolory - bardzo to lubimy!!!

 
Tu zobaczycie, że powstało też kilka małych kwadratów, na razie nic jeszcze z nich nie zrobiłam, ale przyjdzie i na nie kolej!

 
Oto i on:

 
Jak Wam się podoba??? FULL of COLOUR's;)) i o to chodziło:)


Robienie takich kocyków wciąga i to bardzo. Wełenka, z której powstał, to Mimoza firmy Opus, a szydełko, którym go robiłam ma rozmiar 3,5 mm.

Pozdrawiam wszystkich SZydełkowiczów i nie tylko!
Kasia

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz